De Doelen, a city that never sleeps!   
  
Midden in het centrum van Rotterdam, op een steenworp afstand van CS, het Oude Westen en de Lijnbaan staat concert- en congresgebouw de Doelen, een van de meest iconische gebouwen van de stad. 
Hier vinden de meest bijzondere concerten, events, bijeenkomsten en congressen plaats. Het gigantische gebouw met haar vele zalen draait het hele jaar 24/7 door. Sommigen vergelijken de Doelen met een grote stad die constant door gaat: ‘A city that never sleeps!’   

Het concertgebouw moet de creatieve en culturele hub van Rotterdam worden waar voor iedere Rotterdammer iets te doen is. We zijn daarom volop in beweging. Muzikaal, organisatorisch, en ook fysiek. 

We maken verbinding met de stad en maken van het gebouw een ontmoetingsplek waar naast concerten en congressen ook maatschappelijke projecten, talentontwikkeling, educatie en innovatie plaatsvindt. Een multifunctioneel cultuurhuis dus, een People’s Palace.  

Daarom zijn wij op zoek naar een

marketeer allround

 

Dit is waarom we je nodig hebben   
  
De Doelen is aan het uitbreiden. Momenteel worden een aantal nieuwe studio’s verbouwd die komend jaar open gaan. Van een mini podium tot restaurant, van een media en radio studio, tot een kids corner en een ruimte voor dialoog en ontmoeting.  

Hiervoor is versterking nodig in het marketingteam. Wij kunnen een marketingtijger gebruiken die zin en ervaring heeft in het opzetten van nieuwe marketingplannen en meewerkt in een constante stroom van berichten, pers updates, foto’s, video’s, social media en nieuwsbrieven. Een hele interessante baan als je altijd ‘aan’ staat, kan improviseren, secuur en natuurlijk dol op afwisseling bent. Geen dag en avond is hetzelfde, ieder programma en event vereist denkwerk maar ook een uiterst praktische, creatieve en zakelijke aanpak.   

Dit is wat je gaat doen   
  
De allround marketeer neemt aardig wat taken op zich. Je bent continu in contact met de afdeling programmering. Zo bepaal je mede welke doelgroepen geactiveerd moet worden en ben je hét creatieve en uitvoerende brein achter de promotie van de planning van de te openen Studio’s en randprogrammering die hier plaatsvinden. Daarnaast publiceer je evenementen op de website, start je de kaartverkoop, volg je de resultaten en stuur je bij als dat nodig is. Ook ben jij verantwoordelijk voor het versturen van de nieuwsbrieven, ontwikkel je content pakketten, houd je je bezig met de digitale ads en beheer je in samenwerking met de content creator de product fotografie en de fotografie planning.  

  Jij..

  • Minimaal HBO werk- en denk niveau
  • Ambitieus, ondernemend, initiatief nemend   
  • Teamplayer 
  • Sales mentaliteit / zakelijk inzicht 
  • Serious & Play
  • Ervaring met data gestuurd werken
  • Ervaring met beheer van budgetten
  • Enthousiasme voor en interesse in cultuur is essentieel 
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van Nederlands en Engels, zowel in woord en geschrift. 

Het aanbod  

De volgende voorwaarden kun je verwachten:  

  • Een gedreven team met collega’s die ervoor willen gaan;  
  • Inschaling volgens CAO Nederlandse Podia; schaal 6, trede 0.
  • Een werkweek van 36 uur;  
  • 8% vakantiegeld;  
  • Eindejaaruitkering;
  • Een collectieve pensioenregeling (ABP); 
  • Volop kansen en mogelijkheden om je binnen het culturele icoon van Rotterdam te ontwikkelen;  
  • De mogelijkheid om (gratis) concerten en evenementen te bezoeken.  

Interesse?   
Een gemotiveerde schriftelijke reactie met C.V. kun je richten aan: vacature@dedoelen.nl o.v.v. marketeer allround. Je mag ook altijd even bellen met Sophie Zurhaar (HR adviseur) via 010 - 217 79 77.    

De Doelen streeft ernaar een inclusieve organisatie te zijn, een afspiegeling van de stad Rotterdam en hoopt daarom op reacties vanuit verschillende achtergronden, gender en leeftijdscategorieën.