eerste medewerker facilitair & logistiek
Over de Doelen
De Doelen gaat veranderen. Niet in de kern als concert- en congresgebouw, maar we gaan juist méér zijn dan dat; een plek waar iedere Rotterdammer of van buiten dagelijks wil zijn. Voor inspiratie, ontspanning, en ontwikkeling op het hoogste niveau. We zullen in dit nieuwe tijdsgewricht alle mogelijkheden exploreren om synergie te creëren met partners, zowel creatief als zakelijk.
We gaan van een faciliterend bedrijf naar een initiërend bedrijf met een grote sociale maatschappelijke betrokkenheid. Waar culturele en zakelijke partners elkaar kunnen vinden, maar waar het ook logisch is dat deze samen komen en elkaar versterken. Naast de concertzalen met hun programma’s denken we aan functies als een Studio voor media en hybride congressen, Radio en TV opnames (onderwijs, lokaal en nationaal), een opname studio voor bandjes en een extra sta-zaal voor pop, jazz & beyond.
Voor de afdeling hospitality, team services, zijn wij op zoek naar een:
Eerste medewerker facilitair & logistiek
Over de afdeling
De afdeling hospitality telt ongeveer 35 medewerkers en een flexibele schil van meer dan 100 medewerkers. Deze afdeling is expert op het gebied van gastvijheid, kwaliteit en veiligheid m.b.t. alles activiteiten in de Doelen. Onze medewerkers hebben iedere dag als doel de verwachtingen van onze gasten te overtreffen, zowel front of house (in contact met ons publiek) als backstage (in contact met onze opdrachtgevers en artiesten). De afdeling kent 4 verschillende teams: planning, inkoop en advies, dutymanagement, front of house en services.
Over het team/ functie
Het team services kent 2 subteams: safety & security en facilitair & logistiek.
Dit team draagt de volgende verantwoordelijkheden:
- schoonmaak
- vergunningen
- interieur & styling
- gebouw- en eventbeveiliging
- zaalzetting
- horeca servicecenter
De eerste medewerker facilitair & logistiek (F&L) is meewerkend voorman en draagt samen met een team medewerkers facilitair & logistiek de zorg en verantwoordelijkheid voor de ondersteunende facilitaire en logistieke services.
Taken en verantwoordelijkheden:
- in het algemeen zorgdragen voor zaalzetting, magazijnbeheer, schoonmaak, spoelkeuken, wasserij, bevoorrading en onderhoud van F&B outlets en dat deze volgens afspraak worden uitgevoerd.
- zorgdragen voor de juiste inrichting, verzorging en uitstraling van het gebouw (zaalzetting en schoonmaak) volgens kwaliteitsafspraken. Zowel gebouw-gebonden als activiteiten gerelateerd;
- verantwoordelijk voor het beheer van het magazijn, ontvangst van goederen, intern transport en bevoorrading van alle outlets binnen de Doelen;
- zorgdragen voor het onderhoud van de barren, buffetten en horeca-installaties
- zorgdragen voor de opbouw, bevoorrading en onderhoud van de diverse bars, buffetten en horeca-installaties;
- zorgdragen dat al het glaswerk en servies wordt gespoeld;
- werkt nauw samen met het eerste aanspreekpunt van de leverancier schoonmaak om de kwaliteit van de uitstraling van activiteiten en openstelling gebouw te waarborgen;
Kennis en ervaring:
- Minimaal MBO+ werk- en denkniveau
- Kennis en ervaring met het maken van efficiënte personeelsplanningen, bij voorkeur met grootschalige publieks- of zakelijke evenementen
- Kennis en ervaring met personeelsplanningssystemen
- Kennis en ervaring met Microsoft Office;
- Aantoonbare relevante personeelsplanning ervaring.
Jij beschikt over de volgende competenties:
- Flexibiliteit
- Samenwerken
- Zelfontwikkeling
- Gastgerichtheid
- Initiatief
- Probleemoplossend
- Prestatiemotivatie
- Accuratesse
Wij bieden
Een afwisselende baan voor 36 uur in de week. Daarnaast werk je in een inspirerende werkomgeving bij een van de drukst bezochte muziekpodia van Nederland. Salariëring geschiedt conform de CAO voor de Nederlandse Podia, schaal 4.
Interesse
Een gemotiveerde schriftelijke reactie met cv kun je richten aan: vacature@dedoelen.nl. Je mag ook altijd even bellen met Sophie Zurhaar (HR adviseur) via 010 217 79 77
De Doelen streeft ernaar een inclusieve organisatie te zijn, een afspiegeling van de stad Rotterdam en hoopt daarom op reacties vanuit verschillende achtergronden, genders en leeftijdscategorieën.