ruilen en tegoedbon

Veelgestelde vragen over ruilen en tegoedbonnen. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met de Kassa. 

mag ik mijn ticket(s) ruilen?

Wanneer u verhinderd bent voor een concert, is het bij de meeste concerten mogelijk om uw tickets om te ruilen voor een ander concert of een tegoedbon.

hoe vraag ik een tegoedbon aan?

U kunt uw tegoedbon of ruiling bij de Kassa of telefonisch aanvragen. Wij brengen 3,50 euro in rekening voor deze service en de kosten worden verrekend met uw tegoedbon of ruiling. 

voorwaarden

  • aanvraag mogelijk tot twee dagen voor het betreffende concert (niet voor aanvang concert)
  • tickets gekocht in de voorverkoopperiode worden pas bij aanvang van het nieuwe seizoen (augustus) aangenomen 
  • uitsluitend voor tickets uit de eigen programmering van de Doelen, Mystiek en het Rotterdams Philharmonisch Orkest
  • reeds betaalde administratiekosten worden niet teruggestort bij teruggave van tickets
  • de tegoedbon is één jaar geldig vanaf datum van uitgifte, deze vindt u op uw tegoedbon
  • restitutie en achteraf inleveren van tickets is niet mogelijk

De Doelen behoudt zich gedurende het seizoen het recht voor bepaalde concerten van het ruilbeleid uit te sluiten. Concerten georganiseerd door derden zijn uitgesloten van het ruilbeleid, deze concerten vindt u hier

hoe verzilver ik een tegoedbon?

U kunt uw tegoedbon tot 1 jaar na datum van uitgifte verzilveren, daarna vervalt het recht op tegoed. Controleer voor gebruik de datum op uw tegoedbon.

Uw tegoedbon kan als betaalmiddel gebruikt worden online, telefonisch of aan de Kassa

  1. log in op de website
  2. plaats uw bestelling zoals u gewend bent
  3. bij betaalmethode vinkt u Doelen Giftcard/ tegoedbon aan en vult u het vouchernummer in
  4. indien het saldo niet toereikend is, kunt u het resterende bedrag voldoen met een tweede tegoedbon, Ideal betaling, Podium cadeaukaart of Credit card