bestellen en betalen

Veelgestelde vragen over het bestellen van en betalen voor tickets. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met de Kassa. 

hoe kan ik tickets bestellen?

Dit kan online of via de Doelen Kassa; u kunt langskomen of even bellen. Voor hulp bij het online bestellen verwijzen wij u ook graag naar de bestelwijzer. 

bestelwijzer 

hoe gebruik ik een actiecode?

Indien u een actiecode hebt moet u de volgende stappen volgen:
  1. Login of maak een nieuw account aan. 
  2. Plaats het concert in de winkelmand en klik op selecteer plaatsen.
  3. Bevestig de stoelkeuze
  4. Vul rechtbovenin de actiecode in en klik op activeer
  5. Maak uw stoelkeuze, kies het juiste prijstype en klik op bevestigen.
  6. Bevestig uw bestelling met doorgaan

hoe gebruik ik een tegoedbon?

Indien u een tegoedbon hebt, kunt u deze gebruiken tijdens de laatste fase van het bestelproces: bezorg- en betaalmethode. Selecteer de optie Doelen Giftcard / tegoedbon. vervolgens kunt u het vouchernummer van uw tegoedbon invullen. Het tegoed wordt met uw bestelling verrekend en het eventuele restbedrag kan via Ideal of een van de andere betaalmethodes worden voldaan.

vervaldatum tegoedbonnen verlengen

Heeft u een tegoedbon van de Doelen met een vervaldatum vóór 1 juli 2020, dan kunt u contact opnemen met de Kassa om de geldigheid met een jaar te verlengen. Stuur voor de huidige vervaldatum, een e-mail naar kassa@dedoelen.nl en vermeld hierin de vouchercode.

hoe gebruik ik een podium cadeaukaart?

Indien u een Podium Cadeaukaart hebt, kunt u deze gebruiken tijdens de laatste fase van het bestelproces: bezorg- en betaalmethode. Bij het selecteren van uw betaalmethode kiest u voor Podium Cadeaukaart en vervolgens voor 'beveiligd betalen'. In het volgende scherm kunt u het nummer van uw Podium Cadeaukaart en de pincode invullen. Het tegoed wordt met uw bestelling verrekend en het eventuele restbedrag kan via Ideal of een van de andere betaalmethodes worden voldaan.

uit welke betaalmethodes kan ik kiezen?

 

iDEAL

iDeal verzorgt alle online betalingen via uw eigen bank. Via deze betaalmethode word u direct doorgestuurd naar de site van de desbetreffende bank waar de betaling plaatsvindt.

Creditcard (Visa, MasterCard, American Express, Cartes Bancaires en CartaSi)

Alle creditcard gegevens kunnen veilig worden ingevuld dankzij onze beveiligde SSL procedure. Er zal gevraagd worden naar een ‘card verification code’. Dit is een 3-cijferige code die u kunt vinden op de achterkant van uw creditcard. 

De betaalmethode zijn: iDEAL, Creditcard, Podium Cadeaukaart en Doelen Giftcard/ tegoedbon. Bevestig uw keuzes met de knop 'doorgaan'. Vervolgens kunt u de bestelling afronden. Uw bestelling is pas definitief als u na de betaling bij uw bank bent teruggekeerd op deze website. 

is het betaalproces beveiligd?

 

Alle betalingen zijn volledig beveiligd dankzij ons beveiligingssysteem dat berust op het Secure Socket Layer - Protocol. Deze SSL beveiliging garandeert dat betaalgegevens veilig zijn.

 

creditcard

Betaling met creditcard is beschermd door het online systeem van onze bancaire partner Mollie. Uw bankgegevens worden alleen gecodeerd verstuurd, wat betekent dat deze volledig onleesbaar zijn. Daarnaast worden de gegevens alleen door Mollie verwerkt, de Doelen heeft geen inzage in persoonlijke gegevens. In feite wordt het kaartnummer dus niet aan de Doelen gecommuniceerd maar rechtstreeks aan onze partner Mollie. Het beveiligingssysteem is gebaseerd op de SSL* (Secure Socket Layer) met 128-bits.

kan ik mijn bestelling annuleren?

Hebt u zich vergist tijdens het bestellen en wilt u uw bestelling graag annuleren? Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met de Kassa. 

hoe werken mobiele tickets?

Ja, zorg dat u de e-tickets (in hoog contrast) op uw scherm heeft tegen de tijd dat u aan de beurt bent om te voorkomen dat er een rij ontstaat.

U kunt tickets direct downloaden; het bestand (.pdf) wordt meteen geopend op uw smartphone. 

Het is ook mogelijk om gebruik te maken van de iPhone of Android applicaties op al uw tickets te bewaren. Dit gaat als volgt:

1. download de app



         

iPhone
Met de app Wallet, die standaard op de iPhone zit kunt u de mobile   tickets opslaan.

     


  

Samsung / android

Met bijv. de app WalletPasses (in Google Play store) kunt u ook de tickets opslaan. De app heet Kaarten wanneer u hem heeft geïnstalleerd.

2. download uw mobile tickets

Om de mobile tickets in de app te downloaden, opent u op uw smartphone de e-mail van de Doelen met de link naar de kaarten Klik bij 2. Smartphone op de eerste link. De app opent automatisch en klik op Voeg toe om het mobile ticket op te slaan.

Let op: Heeft u meerdere tickets gekocht, dan dient u per link steeds het ticket in uw app op te slaan. De tickets worden per evenement opgeslagen. Heeft u voor meerdere voorstellingen kaarten gekocht, dan worden ze per voorstelling opgeslagen. 

3. het scannen van tickets

Wanneer u naar het concert komt, opent u de app en zoekt u de desbetreffende kaarten. Heeft u meer kaarten dan veegt van rechts naar links om het volgende ticket in beeld te krijgen. Onze gastvrouwen en –heren kunnen dan de QR-code per ticket scannen.

ik ben verhinderd, wat nu?

Geen paniek! U kunt uw tickets tot 2 dagen voor aanvang van een concert ruilen. De voorwaarden leest u hier.  

De Doelen behoudt zich gedurende het seizoen het recht voor bepaalde concerten van het ruilbeleid uit te sluiten. Concerten georganiseerd door derden zijn uitgesloten van het ruilbeleid, deze concerten vindt u hier

cookies

We gebruiken cookies om uw bezoek aan deze website zo plezierig mogelijk te maken. We onthouden bijvoorbeeld uw persoonlijke instellingen. Ook gebruiken we Google Analytics om inzage te krijgen in de gebruiksvriendelijkheid van de website en deze vervolgens te kunnen verbeteren. meer informatie…

cookie instellingen