De Doelen zoekt verschillende Communicatie Stagiaires

Ben je nog steeds op zoek naar een leuke en vooral leerzame stageplek binnen de Marketing en Communicatie?

Maar liefst drie stagemogelijkheden!

We hebben gedurende het jaar doorlopend drie stageopdrachten:

  1. Social media

In samenwerking met ons digital team, zet jij de Doelen neer op social. Jij zorgt ervoor dat de Doelen de plek wordt op social, voor fans van allerlei genres muziek. Denk aan klassieke, pop, jazz, elektronisch, cross-overs, bigbands, Fado, Turkse pop.

Je kijkt kritisch naar onze huidige content en bent op de hoogte van nieuwe mediakanalen. Ook weet je de juiste foto’s te maken, edit je mobiele video’s en leg je ieder concert zonder moeite vast. Ook webcare behoort tot je takenpakket. Je biedt ondersteuning bij website updates (programma/agenda).

  1. Communicatie (algemeen)

In samenwerking met onze campagnemarketeers werk jij mee aan het uitwerken van doelgroep-campagnes. Heel breed marketing/communicatiepakket. Ook helpen met het verspreiden van folders, posters in ons gebouw.

  1. Data

In samenwerking met de Data/CRM marketeer weet jij interessante inzichten uit onze data naar voren te halen. Je draait je hand niet om voor analyses van de vele doelgroepen. Je zet enquêtes uit en doet soms zelf marktonderzoek.

Voor deze stageplekken zoeken wij studenten die:

  • foutloos Nederlands kunnen schrijven;
  • als geen ander ondersteuning bieden aan de afdeling Marketing en Communicatie;
  • de Engelse taal spreken en schrijven;
  • langer dan 3 maanden stage willen lopen;
  • creatief zijn.

Jouw achtergrond: HBO Marketing, Communicatie, Media, Design of Music. (Bijvoorbeeld: Hogeschool Rotterdam, Willem de Kooning, EUR cultuur / media studies)

Interesse
Enthousiast? Stuur je sollicitatie voorzien van cv en motivatiebrief naar vacature@dedoelen.nl o.v.v. Stage Communicatie. Vermeld daarbij of je geïnteresseerd bent in opdracht 1, 2 of 3.

Heb je vragen? Bel dan met Laurette van Gent, HR Assistent, 010-2171719

De Doelen streeft ernaar een inclusieve organisatie te zijn, een afspiegeling van de stad Rotterdam en hoopt daarom op reacties vanuit verschillende achtergronden.