persoonsgegevens

Veelgestelde vragen over de verwerking van persoonlijke gegevens. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met de Kassa. 

waarvoor heb ik een account nodig?

Om bestellingen te behandelen hebben wij enkele gegevens van u nodig: leveradres, factuuradres, e-mail, etc.

Het aanmaken van een account brengt ook voordelen met zich mee, op deze manier kunt u namelijk profiteren van de Doelen services: brochures op de post ontvangen, uw bestelgeschiedenis bekijken etc. De informatie die in uw Doelen account staat, wordt alleen gebruikt in het kader van uw commerciële relatie met de Doelen. de Doelen zal persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen.

Alle informatie in uw account, kan op elk gewenst moment gewijzigd worden. Log hiervoor in op uw Doelen account en klik vervolgens op 'mijn Doelen account'. 

voor welke doeleinden wordt mijn persoonlijke informatie gebruikt?

De informatie die in uw Doelen account staat, wordt alleen gebruikt in het kader van uw commerciële relatie met de Doelen. de Doelen zal persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen. Tevens hebben alle gebruikers het recht om persoonlijke informatie die de Doelen van hen bijhoudt in te zien of te wijzigen. Betalingsgegevens worden niet opgeslagen en zijn nooit in ons bezit. Voor meer informatie over de bescherming van persoonlijke informatie, zie ons privacyverklaring.

wat zijn cookies?

Een cookie is een stukje informatie dat wordt verzonden door een Internetserver en door de browser wordt opgeslagen op de vaste schijf van uw computer. de Doelen gebruikt cookies om bezoekers te herkennen na een eerste bezoek. Cookies geven ons informatie over onze diensten en stellen ons in staat om deze aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. De klant kan op elk gewenst moment de cookies uitschakelen door de desbetreffende instellingen op de browser aan te passen.

hoe zeg ik mijn inschrijving op de nieuwsbrief op?

U kunt op elk gewenst moment uitschrijven. Log hiervoor in op uw Doelen account en klik vervolgens op 'communicatievoorkeuren'. Vervolgens kunt de desbetreffende vakjes aanvinken om u uit te schrijven. Stel, u ontvangt toch nog nieuwsbrieven neem dan gerust contact op met de Kassa.

ik ben mijn inloggegevens vergeten. wat moet ik doen?

Uw gebruikersnaam kunt u opvragen en laten aanpassen bij de Kassa. Indien u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u rechts bovenaan op de homepage klikken op 'inloggen'. Ga vervolgens naar de desbetreffende kader op 'wachtwoord vergeten?' en vul uw e-mailadres in. We zullen u via mail een link sturen die u toelaat om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

ik wil mijn account sluiten, wat moet ik doen?

Als u hierover vragen hebt, gelieve contact opnemen via: privacy@dedoelen.nl

cookies

We gebruiken cookies om uw bezoek aan deze website zo plezierig mogelijk te maken. We onthouden bijvoorbeeld uw persoonlijke instellingen. Ook gebruiken we Google Analytics om inzage te krijgen in de gebruiksvriendelijkheid van de website en deze vervolgens te kunnen verbeteren. meer informatie…

cookie instellingen