Floormanagers

 

De Doelen gaat veranderen. Niet in de kern als concert- en congresgebouw, maar we gaan juist méér zijn dan dat; een plek waar iedere Rotterdammer of van buiten dagelijks wil zijn. Voor inspiratie, ontspanning, en ontwikkeling op het hoogste niveau. We zullen in dit nieuwe tijdsgewricht alle mogelijkheden exploreren om synergie te creëren met partners, zowel creatief als zakelijk.

We gaan van een faciliterend bedrijf naar een initiërend bedrijf met een grote sociale maatschappelijke betrokkenheid. Waar culturele en zakelijke partners elkaar kunnen vinden, maar waar het ook logisch is dat deze samen komen en elkaar versterken. Naast de concertzalen met hun programma’s denken we aan functies als een Studio voor media en hybride congressen, Radio en TV opnames (onderwijs, lokaal en nationaal), een opname studio voor bandjes en een extra sta-zaal voor pop, jazz & beyond.

Momenteel zijn wij op zoek naar twee:

Floormanagers

De afdeling Hospitality bestaat uit verschillende teams die gezamenlijk de verantwoordelijkheid dragen voor een optimale serviceverlening en gastvrijheidsbeleving voor iedereen die ons gebouw betreed.

De floormanager is verantwoordelijk voor de voorbereidende, uitvoerende en afrondende taken t.b.v. publieks- en zakelijke evenementen en zorgt voor een optimale serviceverlening aan de gasten. De floormanager geeft operationeel leiding aan de medewerkers publieksservice/ medewerkers horeca service center en is verantwoordelijk voor de instructie/briefing, begeleiding en aansturing van deze medewerkers en werkt waar nodig zelf mee in de uitvoering. 

Daarnaast kunnen taken als personeelsplanning en (financiële) administratie ook onder de verantwoordelijkheid van de floormanager vallen.

 

Taken en verantwoordelijkheden

  • Geeft operationele leiding aan publieksservice tijdens evenement(en)
  • Is verantwoordelijk voor gehele publieksservice tijdens evenement (ontvangst, garderobe, bar/buffetwerkzaamheden en placeren) en werkt mee waar nodig.
  • Onboarden, ontvangen, instrueren/briefen, aansturen, motiveren, corrigeren en coachen van medewerkers publieksservice
  • Toezien op naleving werkafspraken (kwaliteitsnormen als kleding, gedrag, tijdsregistratie etc.) en voorschriften op gebied van veiligheid, Arbo, en HACCP.
  • Signaleren en oplossen van problemen en gebreken met apparatuur en materialen
  • Zorgdragen voor een correcte afhandeling van klachten of probleemsituaties met gasten
  • Administratieve verantwoordelijkheid dagelijkse financiën 

 

Jij                

  • Aantoonbare relevante (leidinggevende) horeca-ervaring, bij voorkeur met grootschalige evenementen
  • Kan werken onder stress tijdens piekmomenten
  • Geen bezwaar tegen flexibele werkdagen en uren, waaronder weekend- en avonddiensten en feestdagen
  • Gastvrijheid zit in je DNA
  • Inzicht en kennis van (wettelijke) voorschriften op het gebied van veiligheid (bedrijfshulpverlening) en (sociale) hygiëne (SVH/HACCP)

Jij herkent jezelf op z'n minst in de volgende 5 kerncompetenties

  • flexibiliteit
  • samenwerking
  • zelfontwikkeling
  • gastgerichteid
  • initiatief


Wij bieden
Een afwisselende baan voor 36 uur in de week. Daarnaast werk je in een inspirerende werkomgeving bij een van de drukst bezochte muziekpodia van Nederland. Salariëring geschiedt conform de CAO voor de Nederlandse Podia. 

 

Interesse

Een gemotiveerde schriftelijke reactie met cv kun je richten aan: vacature@dedoelen.nl. Je mag ook altijd even bellen met Sophie Zurhaar (HR adviseur) via 06-20973099.

De Doelen streeft ernaar een inclusieve organisatie te zijn, een afspiegeling van de stad Rotterdam en hoopt daarom op reacties vanuit verschillende achtergronden, genders en leeftijdscategorieën.