Bezorg jij onze bezoekers een glimlach op hun gezicht? Ben jij klantvriendelijk, administratief een kei en dienstverlenend? 

Dan willen we je graag ontmoeten!

de Doelen zoekt Medewerker Tickets & Service (2x)


De afdeling, waar kom je te werken? 
Je maakt deel uit van de afdeling Marketing en Communicatie - onderdeel Tickets & Service. De afdeling is verantwoordelijk voor de verkoop van plaatsbewijzen en de reserveringen van alle betaalde en onbetaalde voorstellingen en concerten. Verkoop van toegangskaarten gebeurt fysiek, telefonisch en online. De afdeling is hiermee tevens verantwoordelijk voor de klantenservice en webcare.

Jouw rol en kerntaken
Als (administratief) medewerker Tickets & Service ben je verantwoordelijkheid voor een optimale dienstverlening voor publiek van de Doelen. Je draagt zorg voor de reserveringen, kaartverkoop, informatie over voorstellingen, hoogwaardige klantenservice en de verkoop van cadeauartikelen en cd’s in de Doelenwinkel.

De medewerker die wij zoeken is flexibel inzetbaar. De werktijden zijn onregelmatig en je zal ook vaak ’s avonds en in het weekend worden ingezet. Avonddiensten duren meestal tot 21:00 uur. Je hebt bij voorkeur werkervaring als administratief medewerker, klantenservicemedewerker, receptionist(e) met administratieve werkervaring etc. 

Je bent verantwoordelijk voor:

  • Een optimale dienstverlening voor publiek van de Doelen;
  • De verkoop van tickets en abonnementen;
  • Mondelinge, telefonische en digitale informatieverstrekking
  • De verkoop van cadeauartikelen in onze Doelenwinkel;
  • De zelfstandige verkoop op een externe locatie (bijv. de Laurenskerk);
  • Het behandelen en opvolgen van klachten;
  • Bezoekers informeren over programmawijzigingen en/of annuleringen;
  • Actieve customer service.

Wie zoeken wij?

  • Iemand die affiniteit heeft met de culturele sector;
  • Een MBO of HBO/WO opleiding volgt of heeft afgerond;
  • Kennis van Ticketmatic is een pré;
  • Je bent flexibel;
  • Dienstverlenend / klantvriendelijk;
  • Communicatief sterk;
  • Accuraat;
  • Je hebt affiniteit met ons concertproduct;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat bieden wij o.a.?

  • Een afwisselende baan voor 16-24 uur in de week;
  • Een inspirerende werkomgeving bij een van de drukst bezochte muziekpodia van Nederland;
  • Salariëring geschiedt conform de CAO voor de Nederlandse Podia, schaal 3;
  • Mogelijkheid om gratis concerten en evenementen te bezoeken.

Solliciteren

Is je interesse gewekt om als Medewerker Tickets & Service in een inspirerende en muzikale omgeving te werken? Reageer dan middels een motivatiebrief en cv naar: vacature@dedoelen.nl o.v.v. Medewerker Tickets & Service.

De Doelen streeft ernaar een inclusieve organisatie te zijn, een afspiegeling van de stad Rotterdam en hoopt daarom op reacties vanuit verschillende achtergronden en leeftijdscategorieën.











 

cookies

We gebruiken cookies om uw bezoek aan deze website zo plezierig mogelijk te maken. We onthouden bijvoorbeeld uw persoonlijke instellingen. Ook gebruiken we Google Analytics om inzage te krijgen in de gebruiksvriendelijkheid van de website en deze vervolgens te kunnen verbeteren.