Over ons

De Doelen is aan het veranderen. Niet in de kern als concert- en congresgebouw, maar we zijn juist méér dan dat; we zijn een plek waar iedere Rotterdammer of van buiten dagelijks wil zijn. Voor inspiratie, ontspanning, en ontwikkeling op het hoogste niveau. We zullen in dit nieuwe tijdsgewricht alle mogelijkheden exploreren om synergie te creëren met partners, zowel creatief als zakelijk.

We gaan van een faciliterend bedrijf naar een initiërend bedrijf met een grote sociale maatschappelijke betrokkenheid. Waar culturele en zakelijke partners elkaar kunnen vinden, maar waar het ook logisch is dat deze samen komen en elkaar versterken. Naast de concertzalen met hun programma’s denken we aan functies als een Studio voor media en hybride congressen, Radio en TV opnames (onderwijs, lokaal en nationaal), een opname studio voor bandjes en een extra sta-zaal voor pop, jazz & beyond.

De afdeling Hospitality bestaat uit verschillende teams die gezamenlijk de verantwoordelijkheid dragen voor een optimale serviceverlening en gastvrijheidsbeleving voor iedereen die ons gebouw betreed. 

Gastvrijheid, veiligheid en kwaliteit moeten daarom in de uitvoer van events en openstelling van ons iconische gebouw kloppen als een bus. Werkvoorbereiding en een strakke planning van medewerkers en middelen is hierin zeer belangrijk.

Om die reden zijn wij op zoek naar een:

 

planner/ werkvoorbereider

 

De planner/ werkvoorbereider draagt zorg voor een aquadate bezetting van personeel om bij openstelling van het gebouw en tijdens evenementen de kwaliteit, gastvrijheid en veiligheid te garanderen. Het gaat specifiek over de bezetting van hospitality managers en medewerkers, floormanagers, zaalzetting, logistiek medewerkers, keukenpersoneel en schoonmaak.

 

Taken en verantwoordelijkheden

  • maakt personeelsplanningen (roosters) voor medewerkers binnen het afgestemde budget;
  • signaleert knelpunten, adviseert stemt af en lost knelpunten op wanneer planning afwijkt van het afgestemde budget;
  • voert tussentijdse wijzigingen door in het rooster;
  • overlegt met betrokkenen bijtijds over de planning;
  • informeert naar behoeften en adviseert over planningen;
  • is aanspreekpunt richting outsourcingspartijen en bureaus voor gespecialiseerd inhuurpersoneel;
  • verzorgt diverse administratieve werkzaamheden zoals o.a. verlofaanvragen, houdt vakantie-uren bij en het inplannen van opleidingen;
  • bereidt de briefings voor vanuit de draaiboeken;
  • controleert de gewerkte uren en draagt zorg voor de afhandeling van facturen m.b.t. inhuur personeel.
                

Kennis en ervaring            

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • Kennis en ervaring met het maken van efficiënte personeelsplanningen, bij voorkeur met grootschalige publieks- of zakelijke evenementen;
  • Kennis en ervaring met personeelsplanningssystemen;
  • Kennis en ervaring met Microsoft Office.
     

Kerncompetenties binnen de Doelen

  • Flexibiliteit
  • Samenwerken
  • Zelfontwikkeling
  • Gastgerichtheid
  • Initiatief 

Competenties          

  • Plannen en organiseren
  • Anticiperen
  • Probleemoplossend en corrigerend gedrag
  • Proactieve instelling
  • Stressbestendig
  • Accuratesse

 

Interesse

Een gemotiveerde schriftelijke reactie met cv kun je richten aan: vacature@dedoelen.nl. Je mag ook altijd even bellen met Sophie Zurhaar (HR adviseur) via 010 217 79 77

De Doelen streeft ernaar een inclusieve organisatie te zijn, een afspiegeling van de stad Rotterdam en hoopt daarom op reacties vanuit verschillende achtergronden, genders en leeftijdscategorieën.