eerste medewerker hospitality

 

Over de Doelen

De Doelen gaat veranderen. Niet in de kern als concert- en congresgebouw, maar we gaan juist méér zijn dan dat; een plek waar iedere Rotterdammer of van buiten dagelijks wil zijn. Voor inspiratie, ontspanning, en ontwikkeling op het hoogste niveau. We zullen in dit nieuwe tijdsgewricht alle mogelijkheden exploreren om synergie te creëren met partners, zowel creatief als zakelijk.

We gaan van een faciliterend bedrijf naar een initiërend bedrijf met een grote sociale maatschappelijke betrokkenheid. Waar culturele en zakelijke partners elkaar kunnen vinden, maar waar het ook logisch is dat deze samen komen en elkaar versterken. Naast de concertzalen met hun programma’s denken we aan functies als een Studio voor media en hybride congressen, Radio en TV opnames (onderwijs, lokaal en nationaal), een opname studio voor bandjes en een extra sta-zaal voor pop, jazz & beyond.

Voor de afdeling hospitality, team front of house, zijn wij op zoek naar een:

Eerste medewerker hospitality


Over de afdeling

De afdeling hospitality telt ongeveer 35 medewerkers en een flexibele schil van meer dan 100 medewerkers. Deze afdeling is expert op het gebied van gastvijheid, kwaliteit en veiligheid m.b.t. alles activiteiten in de Doelen. Onze medewerkers hebben iedere dag als doel de verwachtingen van onze gasten te overtreffen, zowel front of house (in contact met ons publiek) als backstage (in contact met onze opdrachtgevers en artiesten). De afdeling kent 4 verschillende teams: planning, inkoop en advies, dutymanagement, front of house en services.

Over het team / functie

Het team front of house kent 3 subteams: backstage, publiek en front office.
Dit team draagt de volgende verantwoordelijkheden:

  • verantwoordelijk voor gastbeleving tijdens activiteiten
  • aansturing en controle op de kwaliteit in de uitvoering volgens vastgestelde
    draaiboeken
  • aansturing en begeleiding medewerkers in de uitvoering
  • begeleiding en verzorging van publiek, gasten, artiesten
  • receptie en ticketverkoop
  • vrijwilligerscoördinatie

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Meewerkend voorman in de horeca tijdens evenement(en); 
  • Verantwoordelijk voor de publieksservice tijdens evenement (ontvangst, garderobe,bar/buffetwerkzaamheden en placeren) en werkt mee in de operatie; 
  • Verzorgt de incheck, briefing/ instructie aan de barhoofden en medewerkers hospitality; 
  • Rapporteert aan en overlegt met dienstdoende floormanager, welke algehele operationele leiding heeft tijdens evenement(en); 
  • Toezien op naleving werkafspraken (kwaliteitsnormen als kleding, gedrag, tijdsregistratie etc.) en voorschriften op gebied van veiligheid, Arbo, en HACCP. 
  • Signaleren en oplossen van problemen en gebreken met apparatuur en materialen; 
  • Zorg dragen voor een correcte afhandeling van klachten of probleemsituaties met gasten. 


Kennis en ervaring:    

  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau (bij voorkeur een afgeronde horeca-opleiding, hotelschool); 
  • Aantoonbare relevante horeca-ervaring, bij voorkeur met grootschalige publieks- of zakelijke evenementen; 
  • Inzicht in kennis van (wettelijke) voorschriften op het gebied van veiligheid (bedrijfshulpverlening) en (sociale) hygiëne. 

Jij beschikt over de volgende competenties:

  • Flexibiliteit
  • Samenwerken
  • Zelfontwikkeling
  • Gastgerichtheid
  • Initiatief

Kerncompetenties behorend bij de functie:

  • Goede communicatieve vaardigheden 
  • Gastvrije, dienstverlenende en representatieve houding met oog voor kwaliteit 
  • Probleemoplossend en corrigerend gedrag 
  • Proactieve instelling 
  • Leidinggevende capaciteiten 
  • Stressbestendig 
  • Betrokkenheid en affiniteit met programma, evenementen en doelgroep binnen de Doelen

Wij bieden
Een afwisselende baan voor 36 uur in de week. Daarnaast werk je in een inspirerende werkomgeving bij een van de drukst bezochte muziekpodia van Nederland. Salariëring geschiedt conform de CAO voor de Nederlandse Podia, schaal 4.

Interesse

Een gemotiveerde schriftelijke reactie met cv kun je richten aan: vacature@dedoelen.nl. Je mag ook altijd even bellen met Sophie Zurhaar (HR adviseur) via 010 217 79 77

De Doelen streeft ernaar een inclusieve organisatie te zijn, een afspiegeling van de stad Rotterdam en hoopt daarom op reacties vanuit verschillende achtergronden, genders en leeftijdscategorieën.