frontoffice medewerker tickets & service (4-24 uur)



De Doelen, a city that never sleeps! 
Hier vinden de meest bijzondere concerten, congressen, presentaties en feesten plaats. Het gigantische gebouw met haar vele zalen is een continubedrijf, om maar eens een haventerm te gebruiken, het draait het hele jaar 24/7 door.  
 
De Doelen is volop in beweging. Muzikaal, organisatorisch en fysiek. Naast het opzetten van de succesvolle streamingprogramma’s, het aanbrengen van grote technische verbeteringen, en het terugbrengen van de sublieme jaren ‘60 stijl in het interieur is er ook in de plint van het gebouw van alles gaande. 
 
We gaan van een faciliterend bedrijf naar een meer initiërend bedrijf met een grote sociale maatschappelijke betrokkenheid. Waar culturele en zakelijke partners elkaar kunnen vinden, maar waar het ook logisch is dat deze samen komen en elkaar versterken. Naast de concertzalen met hun programma’s in de verschillende genres denken we aan functies als een Studio voor media en hybride congressen, Radio en TV opnames (onderwijs, lokaal en nationaal), een opname studio voor bandjes en een extra sta-zaal voor pop, jazz & beyond. 
 
Zowel in Programma, Publiek, Partners en Personeel streven we naar een diversiteit die een juiste afspiegeling is van de wereld om ons heen. We sluiten niemand uit en stimuleren deelname en daarvoor doen we verregaande aanpassingen op het gebied van inclusie en toegankelijkheid. 

De afdeling  
De afdeling tickets & service speelt een grote rol in de bijdrage aan een optimale dienstverlening, omdat zij het eerste punt van kennismaking is met onze (potentiële) bezoeker. Hetzij aan de ticketbalie, via de telefoon of online. 
  
Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar een frontoffice medewerker tickets & service voor
4-24 uur
  
Jij maakt onderdeel uit van de afdeling marketing & development. Deze afdeling is verantwoordelijk voor de verkoop van tickets en reserveringen voor evenementen. 

Jouw rol
Als frontoffice medewerker tickets & service ben je verantwoordelijkheid voor een optimale dienstverlening voor het publiek van de Doelen. Je draagt zorg voor de reserveringen, kaartverkoop, informatie over voorstellingen, hoogwaardige klantenservice en de verkoop van cadeauartikelen en cd’s in de Doelenwinkel.

Jouw taken

  • Je levert een bijdrage aan een optimale dienstverlening voor publiek van de Doelen;
  • De verkoop van tickets en abonnementen;
  • Mondelinge, telefonische en digitale informatieverstrekking;
  • De verkoop van cadeauartikelen in onze Doelenwinkel;
  • De zelfstandige verkoop op een externe locatie (bijv. de Laurenskerk);
  • Het behandelen en opvolgen van klachten;
  • Bezoekers informeren over programmawijzigingen en/of annuleringen;
  • Actieve customer service.

Jij

  • Je hebt affiniteit met de culturele sector;
  • Je hebt bij voorkeur werkervaring als administratief medewerker, klantenservicemedewerker, receptionist(e) met administratieve werkervaring etc
  • Kennis van Ticketmatic is een pré;
  • Je bent flexibel inzetbaar. De werktijden zijn onregelmatig en je zal ook vaak ’s avonds en in het weekend worden ingezet. Avonddiensten duren meestal tot 21:00 uur.
  • Dienstverlenend en klantvriendelijk;
  • Communicatief sterk;
  • Accuraat;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Ons aanbod

  • Een afwisselende baan voor 4-24 uur in de week;
  • Een inspirerende werkomgeving bij een van de drukstbezochte muziekpodia van Nederland;
  • Salariëring geschiedt conform de CAO voor de Nederlandse Podia;
  • Mogelijkheid om concerten en evenementen te bezoeken.

Interesse?
Stuur jouw C.V. en motivatie naar vacature@dedoelen.nl o.v.v. frontoffice medewerker tickets & service t.a.v. Sophie Zurhaar (HR adviseur). Vragen? Neem contact op via vacature@dedoelen.nl of bel 06-20973099. 

De Doelen streeft ernaar een inclusieve organisatie te zijn, een afspiegeling van de stad Rotterdam en hoopt daarom op reacties vanuit verschillende achtergronden, genders en leeftijdscategorieën.