programma opgeschort tot 28 april

laatste wijziging: 3 april 2020 | last update: April 3, 2020

Naar aanleiding van de besluitvorming van de Rijksoverheid inzake COVID-19 zijn wij genoodzaakt alle evenementen tot 28 april 2020 niet door te laten gaan. De Doelen vraagt begrip voor de grote impact op de organisatie die dit besluit met zich meebrengt. 

hoe verkrijg ik meer informatie over mijn concert?

Meer informatie over deze evenementen ontvangt iedere kaartkoper via e-mail. Volg voor verdere berichtgeving ook de Doelen website en social media.

worden concerten geannuleerd of verplaatst?

Wij zullen er alles aan trachten te doen om concerten op een later moment doorgang te laten vinden.

wanneer krijg ik meer informatie?

Gezien de omvang van ons concert- en congresprogramma kan het een aantal weken duren voordat er meer informatie is. Wij zullen u persoonlijk berichten over concerten. 

wat als ik al ticket(s) heb?

Bent u in het bezit van een concert ticket? Dan blijft deze gewoon geldig voor de eventuele nieuwe concertdatum.  

hoe kan ik de Doelen bereiken?

Het gebouw van de Doelen heeft gedurende deze periode zijn deuren gesloten. Gezien de omstandigheden is de personeelsbezitting de komende weken zeer beperkt en zijn wij uitsluitend per e-mail bereikbaar.

***ENGLISH***

Due to the current situation, all events at de Doelen are postponed until April 28th, as advised by the Dutch government and RIVM. 
RIVM National Institute for Public Health and the Environment has advised the Dutch government that additional measures are necessary to prevent the spread of COVID-19 throughout the Netherlands.

De Doelen thanks you for your understanding of this impactfull decision on our organization. We will actively update our site with additional details. Please visit this page and concert pages for updated concert information and any other relevant details.  

how will I receive more inofrmation?

All events scheduled during this period are postponed and all ticket buyers will recieve further details by email. Additional information is also available on de Doelen website as well as social media.

is my concert canceld or rescheduled?

Our team will do everything within our means to reschedule all of the events and will inform you of any changes. 

when will I receive more details about my concert?

Considering our program it can take several weeks before there is more information. Once available, we will provide further details on our website. Individual ticket buyers will be notified rapidly via e-mail. 

what if I already have ticket(s)

Do you already have a concert ticket? Your ticket will remain valid for the rescheduled event. 

how can I contact de Doelen?

De Doelen will be closing its doors during this period. Please note that we have limited resources during the following weeks. We will reachable exclusively  per email during this period. As soon as there is confirmed information about an eventual new date or general information about your ticket(s) then we will contact you via e-mail.

cookies

We gebruiken cookies om uw bezoek aan deze website zo plezierig mogelijk te maken. We onthouden bijvoorbeeld uw persoonlijke instellingen. Ook gebruiken we Google Analytics om inzage te krijgen in de gebruiksvriendelijkheid van de website en deze vervolgens te kunnen verbeteren. meer informatie…

cookie instellingen