De Doelen gaat veranderen. Niet in de kern als concert- en congresgebouw, maar we gaan juist méér zijn dan dat; een plek waar iedere Rotterdammer of van buiten dagelijks wil zijn. Voor inspiratie, ontspanning, en ontwikkeling op het hoogste niveau. We zullen in dit nieuwe tijdsgewricht alle mogelijkheden exploreren om synergie te creëren met partners, zowel creatief als zakelijk.

We gaan van een faciliterend bedrijf naar een initiërend bedrijf met een grote sociale maatschappelijke betrokkenheid. Waar culturele en zakelijke partners elkaar kunnen vinden, maar waar het ook logisch is dat deze samen komen en elkaar versterken. Naast de concertzalen met hun programma’s denken we aan functies als een Studio voor media en hybride congressen, Radio en TV opnames (onderwijs, lokaal en nationaal), een opname studio voor bandjes en een extra sta-zaal voor pop, jazz & beyond.

De Doelen zoekt voor dit brede aanbod daarom een: 

hospitality manager 


De afdeling Hospitality bestaat uit verschillende teams die gezamenlijk de verantwoordelijkheid dragen voor een optimale serviceverlening en gastvrijheidsbeleving voor iedereen die ons betreed.

 

Takenpakket
De hospitality manager is meewerkend voorman en heeft de eindverantwoordelijkheid tijdens evenementen die plaatsvinden in de Doelen. Je bent verantwoordelijk voor een vlekkeloze uitvoer op basis van een voorbereid draaiboek, opdat een optimale dienstverlening naar het publiek c.q. de bezoekers is gegarandeerd. Je draagt zorg voor onder meer een juiste gastvrije uitstraling van het gebouw, zowel facilitair als in houding en gedrag van het dienstdoende personeel. De hospitality manager is het boegbeeld van de Doelen en treedt op als primair gastheer / gastvrouw. 

  • je bent meewerkend en eerste aanspreekpunt tijdens evenementen
  • je creëert voorwaarden voor de voortgang van werkzaamheden
  • ondersteunt dienstdoende medewerkers bij specifieke problemen
  • bewaakt de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden;
  • bewaakt samen met de floormanagers de uitvoering van het draaiboek, in kwantiteit en kwaliteit;
  • uitvoering van regiewerkzaamheden tijdens voorstellingen/ evenementen is onderdeel van de functie
  • stemt de verschillende werkprocessen tijdens het evenement op elkaar af;
  • organiseert de werkzaamheden, treft maatregelen en neemt beslissingen bij stagnaties;
  • controleert de totale inrichting van het desbetreffende evenement;
  • draagt zorg voor gewenst beheer van bedrijfsmiddelen tijdens evenement;
  • is hoofd bedrijfshulpverlening en verantwoordelijk bij calamiteiten tijdens het evenement;
  • test de beschikbaarheid en werking van veiligheidsmiddelen;
  • geeft zo nodig leiding aan de bedrijfshulpverlening bij een calamiteit;
  • bent contactpersoon naar politie, brandweer en GGD en ziekenhuizen.

 

Wat we vragen          

  • Je hebt werkervaring in een soortgelijke functie zoals dutymanager
  • In bezit van de bij de functie horende certificaten (waaronder tenminste Sociale Hygiëne en BHV)
  • Aantoonbare leiderschapskwaliteiten
  • Basiskennis MS Office en specifiek Excel
  • Beheersing van de Nederlands en Engelse taal                
  • Kunnen werken onder stress/druk (piekmomenten)
  • Evenement gebonden werktijden (tevens in avonduren)


Jij herkent jezelf op z'n minst in de volgende 5 kerncompetenties

  • flexibiliteit
  • samenwerking
  • zelfontwikkeling
  • gastgerichteid
  • initiatief

Interesse

Een gemotiveerde schriftelijke reactie met cv kun je richten aan: vacature@dedoelen.nl. Je mag ook altijd even bellen met Sophie Zurhaar (HR adviseur) via 010 217 79 77

De Doelen streeft ernaar een inclusieve organisatie te zijn, een afspiegeling van de stad Rotterdam en hoopt daarom op reacties vanuit verschillende achtergronden, genders en leeftijdscategorieën.